Łączna liczba wyświetleń

Dziękuję Wam za tak liczne odwiedziny i pozostawienie wielu miłych słów!

Translate

niedziela, 16 września 2012

Kopertówka na wyzwanie

Witam
Zastanawiałam się nad tym wyzwaniem, ponieważ zrobienie kopertów to dla mnie nie lada wyzwanie a zrobienie jej według kursu na Craftfun jest jeszcze bardziej skomplikowane. Przespałam się z tym i stwierdziłam, że spróbuję co mi tam najwyżej zmarnuję jedną kartkę papieru. Gdy udało mi się poskładać samej kopertę według kursu ogarnęła mnie radość. :) Sama jestem pod wrażeniem tego co udało mi się stworzyć. Jestem dumna z siebie. Pewnie prędko nie zrobię kartki na ten wzór. Już nie przedłużam.
Tak więc kopertówka została zrobiona na wyzwanie "wyzwanie #8 z kursem" w Craftfun. Szczegóły wyzwania możecie znaleźć klikając poniższy link:
http://craftfunsklep.blogspot.com/2012/09/wyzwanie-8-z-kursem.html

A oto moja praca :)









Gdy wybrałam papier na kopertówkę skojarzyłam se go z kolejnym wyzwaniem ale tym razem jest ono w Diabelskim Młynie. Jest to wyzwanie kolorystyczne dlatego ozdobienia są w takich kolorach.
Tak więc zgłaszam moją pracę na to wyzwanie.
Szczegóły wyzwania poniżej:
http://diabelskimlyn.blogspot.com/2012/09/wyzwanie-kolorystyczne-zuzanki.html

\Pozdrawiam serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. Uśmiałam się z tekstu. Też miałam zawsze problem z kopertówkami, dlatego sama robię takie uproszczone :D
    Tobie -ta według kursu Natki -wyszła super :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła naprawdę śliczna kopertówka! Serdecznie dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu w Diabelskim Młynie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda, że nie taki diabeł straszny? Życzę dalszych udanych prób!

    OdpowiedzUsuń